Monday 2 December 2013

Si Manja Sering Demam?




Anak aku demam la...
Bos..saya emergency leave hari ni, anak saya demam..
Aku tak dapat datang la hari ni...anak aku demam lagi...

Itu antara ayat yang sering kita dengar bila demam melanda si manja anda. Kita sebagai ibu tentu risau bila anak demam lebih-lebih lagi demam panas yang berpanjangan. Anak demam setiap bulan bukan sesuatu yang pelik bagi si ibu yang berkerjaya lebih-lebih lagi anak yang dihantar ke rumah pengasuh atau dihantar ke taska, Ini semua gara-gara terkena jangkitan virus daripada kawan-kawan.

Inisiatif yang terbaik adalah memberikan simanja anda dengan MEAL SHAKE. Kenapa mealshake? Ini kerana mealshake merupakan makanan tambahan yang rendah lemak dimana ia mengandungi 19 jenis vitamin dan mineral utama serta dilengkapi dengan protein, kalsium dan fiber yang penting untuk pertumbuhan kanak-kanak. Ramai ibu yang memberikan mealshake kepada anak mereka sebagai cara mengatasi masalah demam.

Antara khasiat mealshake adalah :

  • Meningkatkan sistem imun anak, Jadi anak jarang demam, lebih sihat dan jarang dijangkiti penyakit
  • Meningkatkan selera makan anak
  • Membantu mengurangkan masalah excema dikalangan kanak0kanak dan orang dewasa
  • Membantu mengurangkan masalah parut pada kulit
  • Membantu mengurangkan masalah sembelit anak
  • Membantu mencantikkan struktur kulit yang bermasalah
  • Meningkatkan kecergasan, kesihatan dan tenaga dikalangan kanak-kanak

Saya sendiri mengamalkan mealshake untuk anak saya.  Alhamdulillah kesihatan anak saya sentiasa bertenaga, cergas, dan jarang demam walaupun keadaan cuaca yang tidak menentu.

Jika anda masih ragu-ragu saya sertakan antara testimoni  yang telah dicuba oleh ibu-ibu diluar sana,

Testimoni 1 : Anak demam panas on off


Testimoni 2 : Anak kerap demam dan selsema


Testimoni 3 : Demam dan selsema yang berlarutan


Anda ingin mencuba?? Boleh hubungi saya di :

Call /Whatsupp : 011-23311081
Email : zie_alias78@yahoo.com
Like Fanpage saya : Vitamin Terbaik untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
Konsultasi percuma untuk pelanggan saya sahaja.

No comments:

Post a Comment