Thursday 5 December 2013

Susah Nak Kurus? Penuh Dengan LEMAK DEGIL?


Berat naik selepas bersalin?? Itu normal bagi kebanyakan ibu selepas melahirkan anak. Yang menjadi tak normalnya bila dah habis pantangpun berat tak jugak turun malah mencanak-canak pulak naiknya…Aduhai….mesti anda peningkan macam mana nak turunkan berat badan macam anak dara dulu (boleh ke??) hahahaha… Jangan risau apa kata anda mencuba Set Slimming Omega  untuk pecahkan lemak degil anda.

Jangan biarkan lemak-lemak baru terkumpul dalam badan ye.. Janganlah menambahkan beban lagi pada badan anda yang dah sedia banyak lemak tu, tak risau ke??  Sebelum ia menjadi degil, anda kena cepat-cepatlah pecahkan lemak  tu ye.. Pada mereka yang risau kerana asyik berselera je nak makan, kini anda tak perlu risau lagi kerana OMEGA GUARD dapat membantu mengurangkan selera makan anda disamping memecahkan lemak-lemak degil yang berkumpul dalam badan anda.

Set slimming Omega memang terbaik untuk anda dan selamat untuk ibu menyusu juga.  Ia terbukti membantu menurunkan berat, mengurangkan selera makan dan yang penting tidak mengganggu penyusuan bayi walaupun anda sedang berdiet.

Dalam  Set Slimming Omega  kita ada 3 jenis supplement yang boleh diambil. Antaranya :
  • OMEGA – Membantu memecahkan lemak, mengurangkan kolestrol serta membantu mengurangkan selera makan anda.
  • ALFAFA – Dianggap sebagai detox dan melancarkan sistem perkumuhan.  Bagi yang mengalami masalah angin dalam badan dan sukar membuang air besar  (bahasa mudahnya sembelit), alfafa dapat membantu mengurangkan masalah ini.  Alfafa juga dianggap sebagai milkbooster untuk memastikan susu anda tidak terjejas.
  • LECITHIN – Memecah serta mencairkan lemak. Juga membantu mengurangkan lemak yang tersendat dalam pembuluh darah

Jom kita tengok testimoni customer yang berjaya kuruskan badan dengan Set Slimming Omega :

Tetimoni 1 : Customer dipuji suami bila dah kurus



Testimoni 2 : Berat turun hampir 2 kilo dalam masa tak sampai seminggu

                

Anda ingin mencuba?? Boleh hubungi saya di :

Call /Whatsupp : 011-23311081
Email : zie_alias78@yahoo.com
Like Fanpage saya : Vitamin Terbaik untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
Konsultasi percuma untuk pelanggan saya sahaja.


No comments:

Post a Comment